השתלת שיניים ללא ניתוח

השתלת שיניים ללא ניתוח

  • Post author:
  • Post category:כללי

עלות החלפת שיניים בשתלים דנטליים תלויה במספר גורמים, ביניהם מספר השיניים להחלפה ומספר השתלות השיניים הנדרשות לתמיכה בשיניים המוחלפות. בחירת ההליך תלויה במספר גורמים כמו בריאות השיניים, מספר השיניים המעורבות והשיניים שיש להחליף. גורמים אלו יקבעו גם את המספר הכולל של ביקורי שיניים במהלך תקופת הטיפול.

הנחת שתל בודד גורמת בדרך כלל פחות אי נוחות מהתקנת כמה

במקרים מסוימים, כאשר יש מספיק רקמת עצם, ניתן להסיר את השן הפגועה, ולאחר מכן לבצע הליך התקנת שתלים באותה תור. במקרים מסוימים, ייתכן שתידרש השתלת עצם קטנה בלבד, אותה ניתן לבצע במקביל לניתוח ההשתלה.

כאשר יש לך מספיק עצם, תוכל להמשיך בניתוח. החיסרון הוא שלא כל השיניים יושתלו ולכן חלק ממסת העצם תאבד. אם חסרות לך כמעט כל השיניים שלך בקשת אחת (עליונה או תחתונה), תותבת הנתמכת בשתל עשויה להיות האפשרות הטובה ביותר.

הוא מונח על קו החניכיים ונותן רושם של סט שלם של שיניים. תותבות חלקיות אינן מיועדות לסט שלם של שיניים תותבות, אלא להחלפת מספר שיניים חסרות הסמוכות זו לזו. רופא השיניים יתרשם (התרשמות) של הסמכה הזו בפה ויעשה את כתר השתל לגודלו.

בעת קבלת השתל להתקנה

השתמש במקדחה ובמכשירים מיוחדים כדי להחדיר את השתל הדנטלי (עמוד טיטניום) לתוך העצם. מניחים את "כובע הריפוי" על השתל, תפרים את החניכיים ומתחילים את שלב הריפוי. לאחר תום תקופת הריפוי הנדרשת, בדוק את השתל הדנטלי כדי לקבוע אם הוא נספג בהצלחה בעצם שמסביב.

בחודשיים עד שישה החודשים הבאים

השתל והעצם עשויים להתמזג כדי ליצור עוגן לשן המלאכותית. בשלב זה ניתן לענוד סתימות זמניות על מקום ההשתלה. עם זאת, לרוב אנו מבצעים תחילה את ניתוח השתלת השיניים הראשוני, ולאחר מכן נותנים לעצמות זמן להחלים מסביב ל"שורש" המושתל לפני הנחת הכתר.
למידע נוסף בתחום של השתלת שיניים ללא ניתוח והשתלת שיניים מחירון עליך לבקר באתר dental-clinics.co.il

מטופלים בעלי עובי וצפיפות עצם נאותים יכולים לקבל שתלים דנטליים באמצעות מערכת שתלים מבוקרת ממוחשבת

ובניגוד למרפאות שיניים רבות, המטופל אינו צריך לשלם עלויות נוספות עבור טיפול זה. תכנון השתלת שיניים יכול לערב מגוון רחב של אנשי מקצוע, לרבות רופא המתמחה במצבי פה, לסת ופנים (מנתח פה ולסת), ורופא שיניים המתמחה בטיפול במבנים התומכים בשיניים, כמו החניכיים. ועצמות (רופא חניכיים), רופא שיניים שמתכנן ומתקין שיניים מלאכותיות (תותבות), או לפעמים מומחה לאוזן, אף וגרון (אף אוזן גרון).

זה ייתן למנתחי השיניים שלנו את ההזדמנות להעריך את מצב השיניים ומבנה העצמות של המטופלים

להתריע לרופא על כל בעיות בריאותיות קיימות שאולי צריך לטפל בהן, ולבטל כל סיבוכים במהלך הליך השתלת שיניים . סריקה זו היא גם קריטית שכן היא תאפשר למנתח רופא השיניים הבכיר שלנו, ד"ר מחמט איסלק, בעל ניסיון של 39 שנים ברפואת שיניים, להחדיר את השתל מבלי להשפיע על מערכת העצבים או בלוטות הרוק של המטופל.

לדעתנו

אין לבצע הליך זה ללא שימוש בתבנית כירורגית שנוצרה ב-CT שיכולה לסייע בהבטחת מיקום מדויק של השתל בזווית ובעומק הנכונים בעצם. על מנת למנוע שטפי דם או תפירה ללא שימוש בטכנולוגיה זו, נדרשת השתלת שתל "עיוורת", שהיא קשה ומסובכת גם בידי המנתחים המנוסים ביותר.
בכדי לקרוא עוד מידע על השתלות שיניים ממוחשבות והשתלת שיניים ללא ניתוח עליך לגלוש לאתר dental-clinics.co.il

זה יכול לגרום לנזק תרמי לעצם, לריפוי לקוי ולכשל של השתל. חדות מקדחה, עקביות וטכניקה כירורגית חשובים להשגת שתל יציב עם עצם בריאה וריפוי תקין. שימוש חוזר בתרגילי שתלים המשמשים להכנת העצם במקום ההשתלה.

ההתקדמות בעיבוד טיטניום מפני השטח של שתלים דנטליים ובעיצובם אפשרו לפתח טכניקה ללא שימוש באזמל

ללא חיתוך החניכיים או מריחת תפר בודד. משהו שנוגד לאינטואיציה לאנשים רבים הוא שרוב הכאב ואי הנוחות במהלך ההשתלה הם תוצאה של חתכים בחניכיים, לא מהעצם. התוצאה היא כתר לא תקין שקשה לנקות, מה שעלול לגרום לנסיגת חניכיים ואובדן עצם ולהגביר את הסיכון לכשל בשתל.

השתלות שיניים לא רק דומות במראה ובתפקוד לשיניים טבעיות

אלא גם יכולות להחליף שן מבלי להשפיע על בריאות השיניים הסמוכות. היתרון של גשרים להשתלת שיניים הוא שניתן להחליף מספר שיניים חסרות בבטחה וברציפות ללא צורך בהחלפת כל שן. כאשר יש לך מספר שיניים חסרות אחת ליד השנייה, אתה עשוי לגלות שגשר השיניים הנתמך על ידי השתל הוא הבחירה הטובה ביותר. גשר השיניים הנתמך על ידי השתל אינו מחבר יותר את הכתר לשן, אלא בעל כתר המחובר לשתל הדנטלי.

בהליך זה

תחדיר שן חדשה אחת או יותר לפיך תוך פחות משעה. בעזרת שתלים דנטליים שאינם ניתוחיים וכתרים דנטליים זמניים, ניתן לשקם שיניים קבועות בישיבה אחת. ככל שמתרחקים יותר מבלי להחליף שן חסרה, כך קשה יותר לבצע השתלות שיניים קבועות בעתיד, מכיוון שצריך לסת בריאה כדי לבצע השתלות שיניים קבועות. לכן, אם חיכיתם לעשות משהו כדי להחליף שן חסרה, ייתכן שתזדקקו להשתלת עצם דנטרית כאשר אנו מנסים לשקם את עצם הלסת באמצעות חומר עצם שונה מגופכם.

כפי שאמרנו

ככל שתבלה יותר זמן ללא החלפת שן, כך גדל הסיכוי שתזדקק להשתלת עצם, מה שעלול להקשות על ביצוע השתלות שיניים באותו היום. אם חסרה לך שן כבר זמן מה, ייתכן שאין מספיק רקמת עצם להשתלת שיניים. השתלת הלסת התחתונה פתיחת דו-שיח מוקפץ סגור שתל הלסת התחתונה השתלת הלסת התחתונה ייתכן ויצטרך מנתח שיניים להשתיל חתיכה קטנה של עצם, בדרך כלל ממיקום אחר בעצם הלסת או עצם הלסת התחתונה, כדי לתת לשתל הדנטלי בסיס מוצק. ניתוח שתלים יכול להוות אלטרנטיבה טובה לתותבות או גשרים שאינם מתאימים זה לזה, ויכול להציע אפשרות כאשר היעדר שורשי שיניים טבעיים אינו מאפשר ייצור של שיניים תותבות או החלפות שיניים גשר.

ניתוח שתלים

הוא הליך בו מחליפים את שורשי השיניים בפינים מתכתיים הדומים לברגים, ומחליפים שיניים פגומות או חסרות בשיניים מלאכותיות שנראות ומתפקדות בדיוק כמו אלה האמיתיות. שתלים דנטליים מאפשרים לך להחליף שיניים אבודות במהירות ולתמיד, ולהחזיר את האסתטיקה הטובה ביותר של הפה והפנים תוך פחות משעה, ועכשיו ללא חשש מכאבים או ניתוחים. תותבות חלקיות נשלפות הן אפשרות פשוטה וזולה להחליף שיניים חסרות.

למרות שתותבות מהוות אלטרנטיבה יעילה לשיניים המאפשרות לך ללעוס עמוק יותר מאשר חניכיים או שיניים שנפגעו קשות, הן אינן יעילות כמו שתלים דנטליים או שיניים טבעיות, כך שהתזונה שלך עלולה להיפגע. לְהַגבִּיל.