אילו משקפיים ניתן להרכיב לאחר הסרת קטרקט

אילו משקפיים ניתן להרכיב לאחר הסרת קטרקט

  • Post author:
  • Post category:כללי

צילום:freepik

שבועיים לאחר הניתוח על המטופל לעבור בדיקת המשך במרפאה.

ואז, במידת הצורך, האופטומטריסט ירים משקפיים לקריאת ספרים, בעבודה במרחק קרוב ובינוני. לכל מטופלי מרפאת איי סי יו 10% הנחה ברכישת משקפיים ברשת הסלונים של לגה אופטיקה.

סוגים מודרניים של עדשות יהפכו את הרכבת המשקפיים לנוחה:

  1. בעזרת עדשות משרדיות מיוחדות תוכלו בשלווה, ללא כל עומס בעיניים, להסתכל ממסמכים למקלדת, לראות בבירור את צג המחשב, לנהל משא ומתן ולהציג, לתקשר עם עמיתים – וכל זאת ללא צורך בהחלפת משקפיים;
  2. משקפיים עם עדשות מתקדמות מאפשרים לך לראות בצורה מושלמת במרחקים שונים ולהחליף כמה זוגות: באותן משקפיים עם עדשות מתקדמות אתה יכול להציג מסמכים, לנהוג ברכב או לעבוד במחשב;
  3. משקפי נהיגה מספקים ראות טובה וראיית ניגודיות גם בתנאי תאורה נמוכים, מונעים סנוור מפנסי המכוניות המתקרבות, הופכים את הנהיגה לנוחה בלילה וביום.

הידעתם?

ניתן לשלב הסרת משקפיים בניתוח קטרקט . לא תצטרכו לסבול מהמשקפיים, תרגישו שוב חופשיים ומאושרים, גם ראייה בהירה ותקינה וגם ללא אביזרים ממושקפים על האף. 

אם כבר מתוכנן בעבורכם ניתוח קטרקט, מגיע לכם גם להיפרד מהמשקפיים לתמיד. שלבו את האופרציה הניתוחית בשילוב ניתוח להסרת משקפיים.

בנוסף, במהלך השבוע הראשון שלאחר הניתוח, יש צורך לכסות את העין המנותחת במשקפי שמש . משקפי שמש באיכות גבוהה יכולים להגן עליך מפני קרינת UV ולשמור על בריאות העיניים! "האופציה החסכונית" רק תפחית את בהירות האור הטבעית ולא תחסוך מכם מקרניים מזיקות.

מידע נוסף לגבי הסרת משקפיים בניתוח קטרקט

אילו טיפות ניתן לטפטף לאחר ניתוח קטרקט

לאחר הטיפול הניתוחי בקטרקט במרפאת לגה ארטיס, כל מטופל מקבל סט טיפות הנדרש להחלמה לאחר הניתוח ללא עלות.

  1. את הטיפות ניתן להחדיר לבד מול המראה, או שקרוביו של המטופל יכולים לעשות זאת.
  2. לאחר שטיפת הידיים בסבון, עליכם למשוך את העפעף התחתון של העין המנותחת ולהפיל 1-2 טיפות של התרופה לחלל שנוצר בין העפעף לעין.