מה זה לנהל מוניטין?

מה זה לנהל מוניטין?

  • Post author:
  • Post category:כללי

ישנם כלים ואסטרטגיות רבים שאתה יכול ליישם כדי להגן על המותג שלך בשנת 2019. בעת משבר, לא תכנון ופעולה עלולים לעלות ביוקר, מכיוון שהם עלולים לגרום נזק ארוך טווח לתדמית החברה, מלבד ערך מופחת של בעלי העניין.

חברות בכל הגדלים והתעשיות יכולות ליהנות מניהול מוניטין תאגידי

נתוני דירוג לקוחות מראים כי 48% מהאמריקאים סומכים על חברות ומוסדות. זה מחזק את הרעיון שהצרכנים של היום מקבלים החלטות רכישה המבוססות על המוניטין של מותגים וחברות באמצעות פרסום, מסרי מכירה ישירה, תמחור ותוכן פרסום.

ניהול מוניטין מקוון מתמקד בניהול מוצרים ושירותים בתוצאות חיפוש דיגיטליות

ולכן מקובל לראות את אותם הקישורים המוצעים בעמוד הראשון של חיפוש בגוגל. ניהול מוניטין מקוון הוא חלק חיוני בכל אסטרטגיית שיווק וצמיחה ארגוניים, בין אם החברה מקוונת ובין אם לאו. זהו שיקוף של התקשורת החדשה מלמטה למעלה שבה לקוחות קיימים ופוטנציאליים במותג שלך מקבלים קול.

ניהול מוניטין

המכונה גם ניהול מוניטין או ORM, הוא ניסיון להשפיע על התפיסה הציבורית של אדם או ארגון על ידי השפעה על מידע אודותיהם. ניהול מוניטין מקוון (ORM) כולל ניהול מוניטין של מנוע חיפוש (SEM) שנועד לנטרל תוצאות חיפוש שליליות ולהגדיל תוכן חיובי. ORM כוללת גם אסטרטגיות מוניטין מסורתיות והסברה המתמקדות בפיתוח אסטרטגיית מוניטין ארוכת טווח, עקבית בין ערוצים ופלטפורמות מבוססות אינטרנט.

ניהול מוניטין כרוך במעקב אחר מוניטין של אנשים ומותגים באינטרנט

בדגש על פלטפורמות מדיה חברתית שונות כגון פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב. ניהול מוניטין מקוון (ORM) מתמקד בניטור וניהול המוניטין של המותגים שלך באינטרנט בכדי להבטיח שהעסק שלך מייצג נכון לקוחות פוטנציאליים ונותן רושם טוב על מי שאתה ומה אתה עושה. ניהול מוניטין כולל ניטור מוניטין, התייחסות לתכנים ומשוב לקוחות שפוגעים במותג והפעלת אסטרטגיות למניעה ופתרון של בעיות שפוגעות במוניטין של חברה.

בהתאם למה שקורה בפלטפורמות כגון אתרי סקירה

אתרי מדיה חברתית, פוסטים בבלוגים, ויקיפדיה ופלטפורמות חדשות, מותגים יכולים לפרסם תקשורת קבועה ומתוכננת כדי להשפיע על תפיסות הלקוח. אף על פי כן, ישנם מספר ערוצים הנמצאים תחת ניהול מוניטין מקוון, ובעוד חיבוק של כולם עשוי להיראות מכריע, עלינו להתייחס אליהם כמודל פסו.

עליית המדיה החברתית והמסחר האלקטרוני באופן כללי פירושה שחשיבותם של ביקורות מקוונות הולכת וגדלה ומותגים צופים קדימה משקיעים באסטרטגיות לניהול מוניטין

כדי לעקוב אחר מה שאנשים אומרים על העסק שלהם ולהגיב עליהם. מותגים צריכים להכיר עד כמה ביקורות מקוונות יכולות להיות רבות בבניית מוניטין ובסיס לקוחות נאמן. קול הלקוחות הוא המפתח להצלחת ניהול המוניטין וביקורות מקוונות הן חלק מרכזי באסטרטגיית המותג, אך ההצלחה תלויה במידת ניהולם.

שימוש בתוכנות דירוג כמו וויב יכול להיות עזרה עצומה בניהול המוניטין המקוון שלך

אתה יכול לעקוב, לקדם ולהגיב לביקורות ממרכז השליטה או להשתמש ב- BirdEye, כלי לניהול מוניטין של SaaS בו משתמשים יותר מ -50,000 חברות כדי לבקש סקירות של לקוחות באמצעות כלי המסנג'ר שלה משולחני וממכשירים ניידים. אסוף ונהל ביקורות עצמאיות ממאות אתרי ביקורות, לחץ על כפתור כדי לראות מה אנשים אומרים וגש ללוחות מחוונים חזקים כדי לראות עד כמה מותג מפגין את מאמצי המוניטין שלו.

אלי פלאנגן, מנהלת תקשורת תאגידית בכירה ב- HubSpot, אומרת ל- CIO.com כי הצעד הראשון לחיזוק נוכחות המותג שלך הוא להבטיח שהערוצים שלך ישקפו את התמונות, המסרים והערכים הנוכחיים שלך.

ניהול מוניטין מעוצב על ידי מה שנאמר במסר של עצמך

לא על ידי אחרים. חלק גדול מניהול המוניטין כרוך בהתמודדות עם משוב שלילי, תוכן כוזב או מזיק והערכות שיש להן השפעה שלילית על רווחתו של אדם, חברה או ארגון. מאמר זה יסייע להסביר מהו ניהול מוניטין, מה מטרתו, כיצד הוא פועל, אילו סוגי אסטרטגיות לניהול מוניטין אתה יכול להשתמש בו כדי להתחיל היום וכיצד תוכל להשתלט ולבנות מוניטין מקוון חיובי.
למידע נוסף בתחום של מה זה לנהל מוניטין? עליך להעיף מבט ב-

הדרך היעילה היחידה לבנות מוניטין מקוון חיובי היא להתנהג כראוי בהתחשב במספר האנשים שמוכנים לדון בחוויות של לקוחות אמיתיים, אפילו שליליות.

כיחידים

השלב הראשון והחשוב ביותר בניהול המוניטין הוא להגביל בעתיד הנראה לעין את מה שאתה מפרסם באינטרנט-איזה מידע, תמונות, סרטונים, פוסטים ותגובות אתה משתף עם העולם בנוחות. ניהול הגנת נתוני האינטרנט שלנו פירושו שמירה על שמך ומידעך באינטרנט באינטרנט. מכיוון ש- Google מחזיקה באינטרנט, המוניטין שלנו בנוי מפה לאוזן.

לא משנה אם אתה אדם פרטי או חברה

ניהול מוניטין עוזר לעצב ולהשפיע על האופן שבו אחרים תופסים אותך ועוזר לבנות אמון ואמינות עם לקוחות פוטנציאליים ואנשים שאתה פוגש. במילים אחרות, הדמות שלך היא הקריאה של מה שאחרים חושבים עליך, והשיחה של היום מבוססת על איך מערכות בינה מלאכותית כמו גוגל מציגות אותך בחוויית אגו. ניהול מוניטין במשק הוא קריטי מכיוון שהזמר עשה טעות גדולה בצילום נדל"ן שאפילו היה כה גדול עד שטבע מונח חדש: אפקט סטרייסנד.

כוחם של האינטרנט והרשתות החברתיות יכול להפוך החלקה קלה למשבר יחסי ציבור רציני ולהשאיר את תוצאות החיפוש של העסק שלך מלאות שליליות

כך או כך, אם עבדת במשך זמן מה לפקח ולשפר את המוניטין שלך, זה הזמן לשפר את תוצאות מנוע החיפוש שלך.