למה צריך יועץ משכנתאות

  • Post author:
  • Post category:כללי

יועץ משכנתאות טוב יכול גם לספק עצות מועילות והכוונה במהלך תהליך רכישת הדירה, אז ודאו שאתם מוצאים יועץ שתוכלו להסתדר איתו. יועץ/מתווך משכנתאות הוא בדרך כלל מומחה למשכנתאות, אם כי כמה יועצים פיננסיים עצמאיים (IFA) מספקים גם ייעוץ משכנתאות מאותו סוג.

מתווכים במשכנתאות שעשויים לעבוד עבור חברת תיווך משכנתאות או לעבוד באופן עצמאי עם מלווים רבים

כדי למצוא הלוואות עבור לקוחות תיווך משכנתאות. חלק מהמלווים, כמו First Direct, אינם עובדים עם ברוקרים ומציעים משכנתאות ישירות ללווים בלבד. חלק מהברוקרים מציעים הלוואות כביכול "חינם", כלומר הלווים לא צריכים לשלם עמלות או עמלות כדי לעבוד עם הברוקר.

עבור הלוואות בריבית נמוכה יותר, הלווה משלם עמלת תיווך, לרוב בסביבות האחוז מסכום ההלוואה. מבחינה טכנית, המלווה משלם עמלה למתווך בעת הסגירה, אבל זה מובנה גם בריבית על ההלוואה, מה שאומר שהקונה ישלם יותר במהלך חיי המשכנתא.

תפקידו של מתווך

הוא להשוות בשמך מלווי משכנתאות ולמצוא ריבית התואמת את הצרכים שלך. לרוב מלווי המשכנתאות יש מתווכים משלהם שימליצו על המוצרים שלהם, כך שתוכלו לדבר עם הבנק או חברת הבנייה שלכם. אתה יכול להתקשר לסוכן משכנתאות שעובד עם מלווים רבים כדי לעזור ללווים לקבוע את ההלוואה והריבית הטובה ביותר ממגוון תוכניות הלוואות. מתווך משכנתאות יכול לעזור לך לקבוע את האפשרות הטובה ביותר על ידי רכישה מלווים שונים, מה שייתן לך גישה למגוון רחב יותר של מוצרים ממה שאתה עשוי למצוא בעת עסקאות ישירות מול מלווים.

כשאתה עובד דרך מתווך

ייתכן שאין לך גישה למלווים אלה, שחלקם עשויים להציע לך תנאי משכנתא טובים יותר ממה שאתה יכול לקבל דרך מתווך. יועצי משכנתאות מסוימים עשויים לנהל משא ומתן על עסקה טובה יותר ממה שאתה עשוי לקבל עם מלווה מסוים וייתכן שתהיה להם גישה לעסקאות בלעדיות עם מתווכים. גם אם אתה בקיא למדי בכל שוק המשכנתאות, אתה עלול לפספס את הטריק של לא להשתמש במתווך מכיוון שלחלק מהם יש גישה למגוון רחב יותר של משכנתאות ועסקאות בלעדיות עם מלווים.

כמו כן

כמה מתווכים יהיו מוכנים לדבר איתך אם המשכנתא של המלווה נראית כמו עסקה טובה, גם אם הם לא יכולים לעזור לך עם בקשת ההלוואה שלך. אתה יכול לצפות שמתווך משכנתאות טיפוסי יעזור למאות לקוחות לקבל הלוואות מדי שנה כדי שהם ידעו מה הם עושים וכיצד למצוא את העסקה הטובה ביותר עבורך.

המתווך יכול גם לעזור לך להחליט איזה סוג הלוואה

הוא הטוב ביותר עבורך אם אתה מנסה להחליט בין משכנתא קונבנציונלית או תוכנית הלוואות במימון ממשלתי, למשל. מתווכים ינסו למצוא את מוצר ההלוואה הטוב ביותר עבורכם עבור ההלוואה, ההכנסה ומצב קניית הדירה הייחודיים שלכם ויסייעו לכם לקבל את הריבית הנמוכה ביותר. המתווך יכול גם לעזור לך לזרז את תהליך הגשת הבקשה על ידי הכנה מלאה והדרכתך לקראת המשכנתאות שסביר להניח שתתקבל. כעת תוכלו להיות בטוחים שהם יערכו הערכה פיננסית מלאה ומקיפה ולאחר מכן יפנו אתכם למגוון משכנתאות שכמעט בוודאות תהיו זכאים להן.

למתווכי משכנתאות יש בדרך כלל רשת רחבה יותר של מלווים איתם הם עובדים

כך שהם באמת יכולים להתמודד עם סוגי ההלוואות שאתה ככל הנראה זכאי להן ואיזו ריבית אתה צפוי לקבל. סוכן הנדל"ן שלך יכול כמובן להשלים עבורך את החסר, אבל מתווך משכנתאות עשוי להיות מעורב יותר בתהליך ההלוואה ויכול להמליץ על מלווים שעובדים לעתים קרובות עם לווים כמוך. אם אתם עושים קניות בשוק חם ורוצים למצוא הלוואה בהקדם האפשרי, מתווך משכנתאות יכול לקצר את הזמן שלוקח למציאת מוצר ההלוואה והמלווה המתאים. אתה יכול לחסוך זמן על ידי שימוש במתווך משכנתאות; הגשת בקשה לאישור מראש מול מלווים שונים יכולה לקחת שעות, ולכן יש הרבה משוב הכרוך בעיבוד ההלוואה ובוודאות שהעסקה תישאר מקוונת.

עם גישה למגוון רחב של מוצרי משכנתא

המתווך מסוגל להציע לך תמורה מקסימלית מבחינת ריביות, החזרים ומוצרי הלוואות. כמו כן, בניגוד לסוכני הלוואות שעובדים עבור בנקים מסוימים, לסוכני משכנתאות יש גישה למגוון רחב יותר של מוצרי משכנתא, מה שאומר שלווים יכולים לקבל ריביות טובות יותר. מבחינת מקומות עבודה, מתווכים במשכנתאות מציעים ללקוחות גישה למגוון רחב הרבה יותר של מלווים, כולל מוסדות פחות מוכרים שיכולים להציע תנאים טובים יותר מאשר בנקים פיזיים ידועים.

המלווים הישירים כוללים בנקים גדולים (כגון וולס פארגו)

איגודי אשראי וחברות משכנתאות המתמחות בהלוואות לבית (כגון קוויקן). מתווך משכנתאות: מתווך הוא מתווך שעוזר לך למצוא את המלווה הטוב ביותר עבור הצרכים שלך. אחד היתרונות הגדולים ביותר של שימוש במתווך הוא שהם יכולים למצוא לעתים קרובות מלווים שמוכנים לקבל לווים עם אשראי גרוע, הכנסה שאינה W2 ותרחישים פיננסיים ייחודיים אחרים. יועצי משכנתאות לומדים את מצבך הפיננסי ואת הרקע שלך, מקשיבים לצרכי ההלוואה שלך וחמושים במידע זה; הם עשויים להסתכל על מלווים שונים בתעשיית המשכנתאות כדי למצוא את עסקת המשכנתא הטובה ביותר עבורך. למרות ששירותיהם של יועצי משכנתאות אינם בחינם, עדיין ניתן לחסוך כסף על המשכנתא בעזרת איש מקצוע זה.

חסוך כסף ללא עלויות נסתרות מתווכי משכנתאות מציעים הלוואות בכמות גדולה ממלווים ולכן הם מסוגלים להציע את התעריפים הטובים ביותר הקיימים בשוק

בדרך כלל מורידים את העלות הכוללת של הלוואה ללקוח. מלווי משכנתאות רבים גובים ריביות גבוהות יותר מלקוחות בקטגוריות אלו או מסרבים להם לחלוטין, אך מתווך בעל ניסיון מתאים יכול להתאים לכם את הספק המתאים ביותר להלוות בתנאים הטובים ביותר. אז המטרה של המתווך היא לספק לך הלוואת משכנתא שממקסמת את התשלום שלו.