הסרת משקפיים בלייזר

הסרת משקפיים בלייזר

  • Post author:
  • Post category:כללי

 הוא המקום לעשות בו הסרת משקפיים בלייזר

הסרת משקפיים בלייזר הוא עניין של שמיים וארץ.

לפני ואחרי הסרת משקפיים בלייזר, החיים נראים לגמרי אחרת.

רופאי המרכז לשיקום הראייה של iClinic מבצעים טיפול באסטיגמציה באמצעות טכנולוגיות מודרניות. המרפאה מצוידת בציוד המיובא מהדור האחרון. 

ניתוח תיקון לייזר

כל הניתוחים מבוצעים על ידי מנתח מקצועי, ד"ר למדעי הרפואה

כדי לקבוע את העקמומיות של הקרנית ולזהות אסטיגמציה, משתמשים במכשיר אבחון עיניים – מכשיר אוטומטי. מכשיר זה מודד אוטומטית את עקמת הקרנית (קרטומטריה) ואת השבירה האובייקטיבית של העין (רפרקטומטריה). 

עיקול הקרנית ב- iClinic

ההבדל בעיקול הקרנית במרידיאנים בניצב הוא גודל האסטיגמציה – זו אסטיגמציה של הקרנית. אם יש הבדל בין גודל האסטיגמציה של הקרנית לבין השבירה האובייקטיבית, אז זו אסטיגמציה של העדשה.

תיקון לייזר של אסטיגמציה

טיפול בלייזר באסטיגמציה הוא השיטה המודרנית והיעילה ביותר להשגת 100% ראייה ולמניעת הצורך להרכיב משקפיים. משך ההתערבות הכירורגית הוא כ -5 דקות לעין, ואילו זמן החשיפה ללייזר אינו עולה על 15-40 שניות (תלוי במורכבות המקרה המסוים). ההליך מתרחש בהרדמת טפטוף מקומית.

הסרת משקפיים בלייזר

במהלך התיקון, הרופא מפריד בין שכבות השטח של הקרנית באמצעות מכשיר מיוחד – מיקרו-טרטום (טכניקת לאסיק), או לייזר פמטוסאקי (טכניקת פמטו לאסיק). זה הכרחי כדי לפתוח את הדרך לשכבות העמוקות יותר של הקרנית. לאחר מכן, לייזר האקסימר מתאדה חלק מקרנית עם קרן קרה, הדש מוחזר ומתקבע בעצמו עקב הקולגן הקיים בקרנית.

אין צורך בתפרים: האפיתל מתחדש באופן טבעי. תקופת השיקום לאחר תיקון לייזר היא מינימלית. 

עדשות מהדור האחרון

אנו משתמשים בעדשות מהדור האחרון של כיל סטאר (שוויץ) . לאחר הניתוח תהיה לך חדות ראייה גבוהה העדיפה על הראייה בעדשות מגע. האנטומיה של העין ויכולת ההתאמה יישמרו במלואם – ראייה טובה מטווח ומרחק קרוב – אצל אנשים מעל גיל 40.

iClinic הוא המקום הטוב ביותר בעבורכם לעשות בו ניתוח להסרת משקפיים בלייזר.