אמצעי מניעה – לדבר באמת על מה שעובד

אמצעי מניעה – לדבר באמת על מה שעובד

  • Post author:
  • Post category:כללי

הגישה הקודמת יותר של אמצעי מניעה אולטימטיביים הם במניעה מוחלטת הם לא נכונים. אפשר להימנע מהידבקות במחלות או היריון לא רצוי באמצעות אי הפרייה, אבל אין שום צורך להימנע ממיניות, מחדירה או אפילו מהשלמה של מין מלא שכולל שפיכה בנרתיק האשה.

אמצעי מניעה אולטימטיביים הם היכרות מעמיקה עם הגוף שלנו. כאשר מדובר על נשים בסוגיות כמו מחזור הוסת, זמני הביוץ, המצב הבריאותי הכללי, תכנון עתידי ומשפחתי. עבור גברים זה היכרות הנפרדות שבין אורגזמה לשפיכה והיכולת לשלוט עליה.

מבחינת השוק כולנו מכירים את הפתרונות הקיימים ויחד עם זאת כדאי לוודא שההיכרות מעמיקה ויסודית דיה. כך למשל אודות מוצרי קוטלי הזרע למיניהם, שאף על פי שהרעיון נפלא ובאמת משחרר את האישה הן עם ההתערבות ההורמונלית בגופה באמצעות גלולות או התקן תוך רחמי והן משחרר מהצורך בקונדום, במקרים שבהם יש בהירות מוחלטת ואין שום חשש להידבקות במחלות מין כמובן, התוצאה לא ממש עומדת בציפיות.

למרבה הצער, מוצרים כמו קוטלי זרע בפועל לא עושים את העובדה והתוצאה בשטח היא שאנשים רבים מדי לא מקבלים את ההגנה שציפו לה בפועל ונפגשים עם הפתעות בלתי רצויות. מידע נוסף תוכלו לקבל ב BABY4U.

לקחת בחשבון שיקולי בריאות

חיי מין בריאים הם חלק ארי ואינטגרלי מחיים מלאים, מוזנים, בריאים ומאושרים. לכולנו מגיע את זה. גם הזכות להורות, עבור מי שרוצה בכך, היא טבעית ומבורכת, אבל גם הזכות להישאר בריאים ולהיות בשליטה מלאה מתי אנחנו הופכים להיות הורים ועם מי. שימוש באמצעי מניעה היא הדרך הכי טובה לנהל את תכנון חיי המשפחה עליו תוכלו לקרוא עוד ב BABY4U.

שימוש מושכל בפתרונות של אמצעי מניעה מאפשר לא רק שליטה, אלא חופש, את החופש המיוחל והאלמנטרי של כל אחת ואחד מאיתנו. זוהי אחריות אישית ואין להטיל אותה על הפרטנר, בין אם מדובר על מפגש ארעי ובין אם מדובר על שותף קבוע. ההשכלה בנושא, ההיכרות עם הפתרונות הקיימים, ההיכרות עם הגוף והמחזורים השונים שלו עומדים בבסיסה של הבריאות של כולנו.