בשבוע שעבר בחנו כמה מגמות העיצוב הגרפי שיעצבו את 12 החודשים הבאים. כיום אנו מתמקדים באיור, תוך התמקדות מיוחדת במגמות האחרונות בעולם העיצוב הגרפי והאיור.
התחלנו את מסענו בשאלת חברינו הוותיקים והטובים בוויקיפדיה מה הם חושבים על המילה "איור" ומה משמעותה
אם אתה רואה איור או יצירת אמנות, זה איור, ואיור הוא הכל על פרשנות חזותית יצירתית. לעתים קרובות אתה מוצא איורים בעיצוב גרפי, אך אם ראית מודעה, תמונה, לוגו או טקסט, זהו עיצוב גרפי. במילים אחרות, עיצובים גרפיים משמשים למכירת מוצרים או לבניית עסק, ולכן הם מתמקדים בתקשורת עם קהל היעד שלהם, בעוד שהאיורים הם ציורים בלבד.
השינוי דורש תואר אוניברסיטאי חדש
או לחלופין, אנשי מקצוע שרוצים לעבוד בטכנולוגיית מידע או בעיצוב גרפי יכולים לקבל את עצמם בבחינה של 50 דקות. יצרני הדפוס יכולים להשתמש באיורים כגון לוגו, לוגו ועיצובים גרפיים אחרים כדי לתקשר את רעיונותיהם, רעיונותיהם ורעיונותיהם.
אם אתה רק רוצה לטבול את עצמך בעולם העיצוב הגרפי או אם אתה רוצה לטבול ברמה גבוהה יותר של מיומנויות ומושגים
משאבי העיצוב הגרפי האלה הם התחל המושלם. תלמידי תיכון יכולים ללמוד כיצד לתרגל עיצוב גרפי על ידי הורדת תוכנות עיצוב פופולריות כמו Vectornator X מחנות האפליקציות.
לבסוף
יש לך בעלות מלאה על האיור והעיצוב הגרפי ואתה יכול להשתמש בו לכל מטרה מסחרית. בין אם אתה מעצב גרפי, מעצב סצנה, מראה את מה שאתה רוצה להראות לאנשים, או חובבי אמנות, כלי האיור הללו יכולים לעזור לך ליצור יצירות אמנות בלעדיות.
אם אתה רוצה איורים גרפיים ושירותי עיצוב, פנג'י יכול להציע אותם בחינם. עם זאת, אם אתה מנוי לתכנית הצוות או הסוכנות שלנו, תקבל עיצוב גרפי ואיור במחיר חודשי קבוע.
הקבוצה הגרפית שלנו יכולה ליצור נתונים, איורים או רעיונות שהלקוח רוצה לתקשר, כמו תוכנית עסקית, עיצוב אתרים או אפילו קמפיין שיווקי.
בעוד מעצבים גרפיים מתמקדים במגמות ואלמנטים בעיצוב
למאיירים יכולת מולדת ליצור איורים הניתנים להמרה ומותאמת אישית. העיצוב הגרפי הפך גם לאחד המרכיבים החשובים ביותר בקמפיינים שיווקיים ושיווקיים עבור חברות. בעוד שחברות עדיין זקוקות לעיצוב גרפי כדי לתקשר עם המותג שלהן, איורים מותאמים אישית לסוגים שונים של תוכן יכולים להגביר את המכירות. המעבר עבר משימוש בעיצוב גרפי כסוג של תוכן המחשה לשימוש בו כמקרה שימוש לכל סוגי התוכן כגון תוכניות עסקיות, אתרים ופוסטים ברשתות החברתיות, מה שמספק יותר סיבות להעסיק מעצבי איור.
סוגים אלה של קריאייטיבים בדרך כלל מגלים שהם יכולים להרוויח יותר כסף מעיצוב גרפי מאשר מאיור, ולכן הם שוכרים מאיירים לעבודות מסוג זה.
כמה מאיירים ואנשי מקצוע בתחום זה מוצאים עבודה גם כמאיירי ספרים, עובדים עם מחברים כדי להוסיף אלמנטים חזותיים לכתיבה. חלק מהבוגרים הם עצמאיים בתחומי האיור והגרפיקה במטרה לעשות את דרכם כאנשי מקצוע עצמאיים.
מעצב גרפי לא בהכרח זקוק לכישורי איור
אך לרוב נדרשים מיומנויות עיצוב גרפי בסיסיות. לרוב המאיירים יש כישורים גרפיים, אך אין להם צורך במיומנויות המתקדמות של מעצב גרפי, למרות שיש להם מקום. מעצבים גרפיים, מאיירים ואנשי מקצוע אחרים בתחום האיור והעיצוב הגרפי דורשים לרוב ידע בסיסי בעיצוב גרפי.
מעצב גרפי צריך להיות מסוגל ליצור עיצובים מעניינים ומושכים מבחינה אמנותית הן ללקוחות והן לצרכנים
עיצוב גרפי עוסק יותר בתקשורת עם קבוצת היעד, ואילו המחשה היא בדרך כלל בפרשנות חדשנית. עם מושג האיור יוצר האמן ייצוג חזותי של עיצוב ממנו הלקוח יכול לבחור ולראות. בעוד שהאיור הוא בעיקר על פרשנות יצירתית, עיצוב גרפי יכול להיות על דיבור עם קבוצות היעד.
מעצב גרפי מקבל איור ממאייר ומוסיף אותו לפריסה שעליה
הוא עובד. מאיירים מעדיפים להמחיש ספרי ילדים ואיורים שיכולים להיות קטנים כמו כמה שורות טקסט או גדולים כמו ספר שלם. מושב כרזות הוא נייר פוסטר גדול ויזואלי עליו מוצג נושא, כמו פרויקטים מחקריים. מכיוון שזה קל מאוד, לעתים קרובות מאיירים מעדיפים להמחיש ספר ילדים או איור במקום ליצור פוסטר מלא או פרויקט עיצוב גרפי.
מעצב גרפי עובד בדרך כלל על פרויקטים של עיצוב גרפי כמו פוסטרים
פוסטרים ומהדורות מגזינים, אך הוא גם עושה הרבה דברים אחרים, כגון עיצוב מהדורות מגזינים ושימוש בהם בעבודותיו שלו. איור של היתוך, למשל, הוא איור שבו מעורבים כולם איורים, עיצובים גרפיים, טיפוגרפיה וצילום.