ביטוח אחריות מקצועית לקוסמטיקאיות – מה זה אומר?

ביטוח אחריות מקצועית לקוסמטיקאיות – מה זה אומר?

  • Post author:
  • Post category:כללי

כאשר קוסמטיקאית עושה ביטוח לעסק היא מגלה כל מיני סעיפים שונים. אחד מהסעיפים המסקרנים ביותר יהיה סעיף שנקרא ביטוח אחריות מקצועית לקוסמטיקאיות. כל קוסמטיקאית שסוגרת ביטוח לעסק מחויבת להבין את ההשלכות של כל אחד מהסעיפים בו. כך תהיה אפשרות להשתמש בסעיפים השונים וכמובן להפעיל את הביטוח בעת הצורך. לפני שאת תנסי להבין מה מכוסה בביטוח לקוסמטיקאיות, ננסה להסביר לך את הסעיף הספציפי הזה. מאוד יכול להיות כי את תעשי ביטוח לעסק רק בגלל הסעיף הזה.

מהו ביטוח אחריות מקצועית לקוסמטיקאית?

חשוב להבהיר כי ההגנה שמגיעה לקוסמטיקאית במסגרת הכיסוי היא רחבה מאוד. ברוב המקרים מדובר על האקס פקטור של הביטוח, הפרמטר שיכול לעשות את כל ההבדל. זוהי הסיבה שבגללה כל אחת צריכה להבין בדיוק מה מכוסה בביטוח לקוסמטיקאיות. הכיסוי הזה יאפשר לך להתמודד בצורה טובה עם תביעות או פגיעות מצד לקוחות. הרי תמיד ישנן לקוחות שונים שלא יהיו מרוצים מהתוצאה שאותה קיבלו. את מבחינתך צריכה לדעת כי יש מי שעומד מאחורייך ושומר על שמך הטוב.

במקרה שבו לא יהיה לך ביטוח אחריות מקצועית תמצאי את עצמך מתמודדת לבד. מדובר על התמודדות לא פשוטה בכלל, כזאת שתביא איתה לא מעט בעיות בהמשך. חברת הביטוח תעמוד על הרגליים האחוריות על מנת שתוכלי להיות מרוצה ורגועה. את מבחינתך יכולה להמשיך בשגרת העבודה עד אשר תהיה קביעה מסוימת. שלא נדבר על כך שההוצאות הכספיות בבית המשפט עשויות להרקיע שחקים. חברת הביטוח מגנה עלייך בכל מצב שכזה על מנת שתוכלי ללכת לישון בשקט.

מי צריכה לעשות ביטוח אחריות מקצועית?

כל קוסמטיקאית מנוסה יותר או פחות צריכה לדאוג כי יש לה ראש שקט לעבודה. גם קוסמטיקאיות שבטוחות בעצמן צריכות לדעת כי הן יהיו מכוסות מפני תביעות. לכן אנו מציעים לכל אחת שעוסקת בתחום הקוסמטיקה לדאוג לכיסוי מהסוג הזה. ביטוח אחריות מקצועית לקוסמטיקאיות יאפשר לכל אחת לעבוד בהתאם לניסיון שלה. כמובן שברגע שהראש יהיה פנוי לעבודה, יהיה אפשר לקצור את הפירות. התוצאות יהיו מעולות, וכל אחת מהלקוחות שתגיע אליכן תצא מרוצה.

אילו עוד כיסויים קיימים בביטוח לקוסמטיקאיות? 

ביטוח אחריות מקצועית לקוסמטיקאיות הוא ביטוח אחד מיני רבים שיכול להיות על הפרק. בנוסף לביטוח הזה ישנו ביטוח שמכסה את תכולת העסק, וביטוח שמכסה את המבנה עצמו. אם כל זה לא מספיק, ישנו ביטוח שמכסה גם אובדן הכנסה מסיבות שונות. המשמעות היא שהקוסמטיקאית שעושה את הביטוח הנכון יכולה להיות רגועה. היא רק צריכה לבחון מה מכוסה בביטוח לקוסמטיקאיות לפני שהיא סוגרת אותו. כל עוד מדובר על ביטוח של חברת ביטוח מוכרת, אין סיבה לדאגות. תוכלי לדעת כי העסק שלכם מכוסה ומוגן מפני כל תרחיש שעלול להופיע.

צילום:freepik