בדיוק כסיכום קצר של הסרטון האחרון, דיברתי על הסיבה העיקרית לכך שכל כך הרבה אמנים מתקשים ללמוד לצייר דמויות. ציור איור הוא אחד החלקים המועדפים עלי, אך לא היחיד.
דיון מלא בשרטוט הדמויות בהחלט חורג מתחום המאמר הזה
אך צורך – להסתכל באיור – יגיד לאמן עד כמה הוא צריך ללכת בהתאמת דמות. בסוף המאמר תקבלו את הפרופורציות החופשיות שאני יודע שתשתמשו בהן כתזכורת לפרופורציות הבסיסיות. אתה יכול להוריד אותו כאינפוגרפיקה למטה או לגלול מטה כדי לראות את הדפים שאתה עשוי להתעניין בהם. ציור איור הומלץ בהרבה ספרים, כתבי עת ואפילו על כריכת כמה מהספרים והמגזינים האהובים עלי.
משמעות הדבר היא לימוד כל יסודות הציור, החל מיסודות הרישום ועד להיבטים החשובים ביותר של איור ואיור.
הידיעה כיצד לצייר גוף נכון מספקת מגוון וחופש בעת ציור דמות
במיוחד כאשר מציירים נכון בגדים. האנטומיה הגדולה מסייעת לאמנים ליצור דמויות שלא רק נראות מציאותיות, אלא גם נראה שיש להן מסה ונפח ממשיים. לאחר שהבנתם את האנטומיה של דמותכם ותנוחותיה השונות, תוכלו להתחיל לצייר אותה בזיכרון. הידע הזה כיצד האובייקטים מתקשרים זה עם זה ועם מרחב הדמות עוזר לך לצייר כמעט את כל מה שאתה צריך להמחשה.
בשלב מסוים אתה רוצה למצוא שיעור ציור מקומי ולהגיע לשם לעתים קרובות ככל האפשר. אם אתה מתחיל ברישומי דמויות ורוצה להתחיל לצייר כל יום, זה יעזור לך להתחמם לפני שתתחיל.
ראשית
אין לנו משמעת מוסכמת אוניברסלית לציור דמויות, ולכן נתמקד בהרצאה ותרגול יומיומיים. אנו מתמקדים בניתוח מחוות של דמויות, ציור מחוות עם החיים וציור מודלים בעירום ותלבושות. רישום בהכנת אנימציה מתקדמת, אך גם רישום בתנועות בחיים. שלב זה חשוב מכיוון שעליך לצייר את הדמות על ידי תשומת לב לזווית ולעקומות של חלקי הגוף. כדי לדעת אם זה נכון לגבי המודל שלך, בדוק אם הטבור בדרך כלל נמצא שלושה ראשים מעל הדמות שלך או שאתה מצייר אותו שלב אחר שלב.
מה שמעניין בציור הדמויות הוא שאין חלקי גוף מסובכים. החלק האחרון של רישומי האיור בדרך כלל אינו עוסק בפנים, מכיוון שהוא פשוט לא חשוב למחקר מסוג זה.
השרירים נמצאים שם בכדי לתת לדמות יותר ריאליזם
אך הם לא צריכים להיות מוקד הציור. אתה רוצה שהצופה יראה את הדמות כולה ויהיה מעוניין במה שהיא עושה ובמי שאתה, אתה לא רוצה שיעצור ויביט בחלק הזה של הציור, אז אתה צריך לוודא שאתה מושך את התנוחה ומצייר את כל המחוות שקורות שם. שלב הציור צריך להיות יצירת דמות אחידה שיש בה אנרגיה ויחס, כלומר לשנות את הפרופורציות שלה ואת האנטומיה כדי להדגיש טוב יותר את הפעולות. כאשר אתה מצייר דמות, 30 שניות פירושן שהתמונה שתוצג חייבת להימשך 30 דקות, גם אם היא אורכת רק 10 שניות.
אם תצייר את הדמות כצללית דו-ממדית פשוטה
תוכל להעלות את כל התנוחה על הנייר בזמן מוגבל מאוד. אתה יכול להשתמש בקווים ישרים ובווילונות בשילוב עם קווים מעוקלים על הגוף כדי ליצור את התנועה שקורה, אך היא חייבת להיות נוקשה לחלוטין לדמות.
בנוסף
באפשרותך ליצור איור מלא או שתוכל להשתמש רק באביזרים חזקים באיור. אולי כדאי לך לשקול אם השיער הוא חלק מפאזל האיור או לא בעת יצירת סקירת דוגמנות. המשמעות יכולה להיות שחלק מהגוף הוא הדבר היחיד שמתואר בו, או שאין בכלל דמות. אם איור הסיפור שלך הוא לתאר תסרוקת ולהראות אביזרי שיער שונים, אז השיער שלך יכול לקבוע את הרכב היצירה הזו או להחזיק את חתיכת הפעולה כמו דמות פעולה. זה יכול להיות חתיכת פאזל או סתם אביזר.
רבים מהדברים החלים על ציור דמויות אינם ניתנים ליישום על ציורי בעלי חיים מכיוון שהם אינם עומדים במקום
כאשר אתה יוצר מודל לציור של בעלי חיים, הוא יישב בשקט זמן רב, מה שמקשה מאוד על הבנת הצורה. מסיבה זו, זוהי יכולת חיונית להתאים ולהשתמש ברישומים פיגורטיביים ובאיורי הפניה. תוויות איור ומספרים צריכים להופיע תמיד בשני מקומות: בטקסט הראשי של המסמך (ראה למשל איור. כשמדובר במצטט איור, תוכל להצביע עליו ביתר קלות במסמך שלך עם הערות.