ניתוח החלפת מפרק ירך- דברים שחשוב לדעת
צילום:freepik

ניתוח החלפת מפרק ירך- דברים שחשוב לדעת

  • Post author:
  • Post category:כללי

תוחלת החיים העולה ברוך השם מייצרת התמודדויות שונות שאנחנו כל הזמן מחפשים להם מרפא ופתרון על מנת ליהנות גם מאיכות חיים וזה מבורך. טיפול מניעתי הוא תמיד טוב והוא גם מוכיח את עצמו, אבל לא תמיד אנחנו יודעים איך לבצע את המניעה נכון, או אפילו לא מודעים לחשיבות הנושא.

ככל הנראה, לו כולנו היינו מתרגלים יוגה, היינו יכולים ליהנות מטווח אפילו רחב מזה של היום בתמיכת הגוף בתחולת חיים ארוכה ככל שתהיה, ואכן אף פעם לא מאוחר להתחיל. ככל שאנחנו מקפידים על פעילות גופנית, כך אנחנו ממקסמים את הרפואה המונעת ומאפשרים לגוף להמשיך ולתפקד באופן האופטימלי שהוא יכול. ועם זאת, לעיתים זה כבר מאוחר מדי.

רק לאחר שמוצו כל האפשרויות הקיימות ובלבד שמדובר בכאב חזק מאד ופגיעה אקוטית בטווח התנועה הרופא המטפל ימליץ על ניתוח החלפת מפרק ירך. הקליניקה של ד"ר אריאל פורמן מתמחה בביצוע פרוצדורות כמו ניתוח החלפת מפרק ירך תוך מתן דגש על ניהול כאב והענקת התנאים האופטימליים למטופל לצד מקצועיות בלתי מתפשרת.

רקע כללי על ניתוח החלפת מפרק ירך

ניתוח החלפת מפרק ירך הוא ניתוח שאורך פרק זמן של כשעה וחצי והוא נעשה תחת הרדמה מלאה או תחת הרדמה חלקית. לפני הניתוח תהיה פגישה עם הרופאה או הרופא המרדימים שיתשאלו את המטופל מתוך כוונה לאתר רגישויות אם ישנן, כדי שאפשר יהיה לנהל את מהלך הניתוח.

הרופאה או הרופא המרדימים יהיו נוכחים לאורך כל מהלך הניתוח תוך ניהול חומרי ההרדמה השונים במטרה לאפשר את הוויסות הנחוץ להמשך פעילות תקינה של כל המערכות החיוניות של האדם. לאחר סיום הניתוח הרופאה או הרופא המרדימים יסיימו את תהליך ההרדמה וינהלו את תהליך ההתאוששות של המטופל במסגרת הקליניקה של ד"ר אריאל פורמן, וכך אמור להיות בכל חדר ניתוח.

ניתוח החלפת מפרק ירך הוא ניתוח שנחשב למוצלח עם אחוזי הצלחה גבוהים ביותר, אשר עומדים כתשעים אחוזים ומעלה. הרוב המוחלט של האנשים מדווחים על ירידה מהותית וניכרת בכאבים.