ניתוחים פרוקטולוגים – הבטחה לאיכות חיים
צילום:freepik

ניתוחים פרוקטולוגים – הבטחה לאיכות חיים

  • Post author:
  • Post category:כללי

ניתוחים פרוקטולוגים לרוב הולכים יחד עם ניתוחי מעי גס ואלו נוגעים למגוון רחב של תופעות ובעיות שונות.

כדאי לדעת שהבושה הורגת. הרבה פעמים אנחנו נמנעים מלקבל עזרה משום שאנחנו לא מודעים בכלל שהיא נגישה וגם בגלל שאנחנו מתביישים להודות בבעיות שלנו, בעיקר כשאלו הן בעיות רקטליות. יחד עם זאת, כולו בנויים באותו הדבר והנטיות להיפגע, להיפצע ולחלות רלוונטיות לכולנו. הבושה הורגת וחשוב מאד להפנים זאת. יתרה מכך, יש מצבים שמסכנים אנשים באופן אוטומטי ואין מה לעשות בנידון, כמו למשל מצבים של לידה.

במקרים רבים מאד אחרי לידה ועל רקע הלחץ שמלווה את התהליך, נוצרת פיסטולה ונשים רבות מבלות זמן רב מדי בסבל גדול ובעיקר מיותר, מבלי לדעת שיש פתרון נגיש, מהיר ופשוט שיכול להקל על החיים בצורה שאין שנייה לה.

כמו בכל ניתוח, גם ניתוחים פרוקטולוגים נעשים תחת הרדמה מלאה, או חלקית, בהתאם לסוג הניתוח. בקליניקה של ד"ר אלדד פובזנר תעברו אבחון מלא עוד לפני שלב הטרום ניתוחי בו יתקבל כל המידע הספציפי אודות הפרוצדורה וכל מה שנוגע אליה.

באיזו מצבים עושים ניתוחים פרוקטולוגים?

ניתוחים פרוקטולוגים אותם מבצעים בקליניקה של ד"ר אלדד פובזנר הוא שם כולל למגוון של ניתוחים שונים שמתבצעים במצבים שונים. בין הבעיות השונות בהן מטפלים ניתוחים פרוקטולוגים ניתן למצוא תסמינים ותופעות כמו  עצירות כרונית והפרעות בתהליכי התרוקנות אשר מטופלים באמצעות ניתוח יעודי לטיפול בהפרעות רצפת אגן. בעיות נוספות בהן ניתן לטפל במסגרת ניתוחים פרוקטולוגיים הם כאמור פיסטולות, גם המורכבות שבהן והן גם בבעיות של טחורים. בנוסף, בעיות הניתנות לתיקון באמצעות ניתוחים פרוקטולוגים הן בעיות של אי שליטה באמצעות תיקון שרירי הסוגר וכן בעיות בסינוס פילונדלי.

מדובר בניתוחים פשוטים, קלים ומהירים שמסבים הקלה משמעותית באופן מיידי ומעניקים הזדמנות אמתית לשיפור דרסטי באיכות החיים. בעוד שברוב הניתוחים ההמלצה תמיד תהיה לקחת רגע או כמה כדי להגיע להחלטה מגובשת יותר, יש מצבים שבהם אין מה לחכות. התועלת מול העלות בכלל לא נמצאות באותה הפרופורציה וגודל הערך שמתקבל מניתוחים אלו הוא כל כך גדול שזה ברמת הנס.