מנעולן של ידיות בהלה

מנעולן של ידיות בהלה

  • Post author:
  • Post category:כללי

זה הרבה יותר זול מאשר לבקש משירות מנעולן מוסמך מחיפה להחליף דלת שלמה או להתקין מכשיר מורכב כמו זה שבו אתה מתקין את סרגל החרדה. סרגל הפאניקה הוא מוט הזזה שניתן לחבר אותו לכל דלת שתרצו, לא רק דלתות יציאה לשעת חירום.

המכונה גם ידית בהלה או מוט הזזה

מכשיר פאניקה הוא מנגנון לפתיחת דלת מבלי לסובב מפתח, לחיצה על מנוף או תמרון נעילה אחר. כאשר נעשה שימוש במנעול פאניקה ביציאת חירום, זהו מוט מתכת קפיץ המחובר לחלק הפנימי של הדלת. לחיצה על המוט משחררת את המנעול, ומאפשרת קל יותר לדחוף את הדלת ולברוח החוצה.

רוב הבניינים המסחריים דורשים לפחות שתי דלתות בריחה המצוידות בחומרת בהלה

כדי לייעד נתיב מילוט העומד בתקנות הבטיחות. מנעול יציאה סטנדרטי (המכונה גם מכשיר יציאה, מוט יציאה או חומרת יציאה) הוא מנעול המורכב מבריח בחלק הפנימי של הדלת וכאשר לוחצים על המנעול, עוזבים אותו על ידי שחרור ידית הדלת. הדלת, המצוידת בפאניקה או במכשיר יציאה, נשארת נעולה מבחוץ והבריחה מהירה וברורה.

התקני נעילה אחרים

כולל שרשראות ומנעולים, יכולים לשמש גם לדלתות בריחה ללא חומרת בהלה. אם דלת היא חלק מנתיב מילוט מסוג מבנה אחד למשנהו, או אם השטח חורג ממספר הדיירים והדלת עמוסה במנעול או בורג, הרי שהדלת חייבת להיות מצוידת גם באביזרי בהלה. כאשר מותקנת חומרת פאניקה בדלת אש, על אימות הפאניקה להיות מאושרות לבטיחות בתנאי אש.

זה אומר שאתה לא צריך להתקין מנעול תיק, מנעול, שרשרת או כל מנעול אחר כדי לשפר את האבטחה של דלת הבהלה. הוא כבר קיים ואינו דורש התקני נעילה נוספים.

אנשים במצבי פאניקה צריכים להיות מסוגלים לאתר את החומרה על דלת היציאה ולהפעיל אותה כמתוכנן למקרי חירום, כולל נעילה ודלת נעילה של הדלת על בסיס יומי, שבועי או ניתן לתכנות.

על מנת להגביר את הבטיחות, ניתן לפתוח דלתות המצוידות בפסי פאניקה בלחץ קל כך שאנשים יוכלו לעזוב את החפץ בבטחה בשעת חירום.

סוג זה של מכשיר פאניקה מסתמך על מוט אנכי

כדי לשמור על הדלת סגורה כאשר מתפתחת שריפה בלחץ גבוה מאחורי הדלת. כאשר הוא מונח על מכשיר הבהלה בגובה המותניים, הוא משתרע על רוחב הדלת כך שאנשים יכולים לעזוב את הבניין עם כמה שפחות מכשולים. במצב חירום, סרגל החרדה יכול לעזוב את הדלת באופן מיידי על ידי הזנת קוד, באמצעות מפתח או גרוע מכך, המתנה למפתח.

מכשיר יציאה

המכונה גם מכשיר בהלה או מוטת התרסקות, הוא התאמת דלת מכאנית הפועלת בחלק הפנימי של דלת יציאה חלולה עם מוט רוחב או מעקה הזזה של לפחות חצי רוחב שלה. מכשיר יציאה, המכונה גם סרגל בהלה או התרסקות, הוא חומרה להתקנה בצד המאובטח של דלת שתיפתח.

פאניקה חומרה בחיפה

היא מערכת יציאת חירום הניתנת להתקנה על דלתות חירום, דלתות מסחריות ודלתות אש כדי לאפשר יציאה מהירה וקלה. חומרה להתקנה בצד המאובטח של דלת הנפתחת החוצה כדי לאפשר תנועה קלה לפתוח את הדלת כדי לספק אבטחה מפני פריצות תבוצע על ידי מנעולן בחיפה שמוסמך לזה. פסי פאניקה הם מאפיין נפוץ של דלתות בריחה במתחם עסקים הומה כמו בנייני משרדים, מרכזי קניות, בנקים, בתי ספר, בתי קולנוע, בתי חולים, מרכזי קניות ומסעדות.

נעילת פאניקה

המכונה גם נעילת פאניקה, מוט התרסקות או מכשיר בהלה, משמשת לפתיחת דלת במהירות במצב חירום. מוט התרסקות (המכונה גם מכשיר יציאת פאניקה, מוט פאניקה או מוט הזזה) הוא סוג של מנגנון פתיחת דלת המאפשר למשתמש לפתוח דלת על ידי לחיצה על מוט. שמו של "בר פאניקה" או "בר התרסקות" הומצא כדי להמחיש את האופן שבו אנשים נבהלים במהלך פינויים המוניים ובמקרי חירום ומתנפצים מבעד לדלתות לעזוב את הבניין.

חומרת היציאה נועדה לתת מענה לבעיות אבטחה שהובילו למותם של מאות בני אדם בשריפות בניין בחיפה

כמו השריפה המפורסמת בתיאטרון אירקואה בשנת 1903, שבה 600 אנשים מתו בין היתר בגלל שמנעולי הדלת היו כל כך מסובכים. שאנשים עם מנעולים לדלת לא יכלו לפתוח אותם כדי לברוח.
למידע מורחב על מנעולן של ידיות בהלה ניתן לבקר ב- eyalock.co.il

המנעולנים המקצועיים מחיפה והמיומנים שלנו יכולים לסייע לך במתן

התקנה ותחזוקה של מגוון דלתות בריחה ומוטות בהלה. יש לנו מנעולנים מקצועיים בעלי ניסיון והכשרה גבוהה שיכולים לסייע באספקה, התקנה ותחזוקה של מגוון רחב של דלתות יציאת חירום וברגי חרדה.

התקשר עוד היום לאחד המנעולנים שלנו מחיפה והסביבה

כדי לקבל את התשובות הדרושות לך למכשירי בהלה ואביזרי דלתות. אנו שירות המפתחות המסחרי בבוסטון, המוסמך ביותר לספק אביזרי פאניקה כגון מוטות הזזה ופתחי דלתות. מוטות הזזה ומוט פאניקה הם רק חלק מהשירותים המסחריים יותר שלנו, כגון חומרת בהלה לבקרת כניסה, מנעולי אבטחה, סדקים מאובטחים, תיקוני מנעולים, מפתחות אב, החלפת מנעולים מסחריים, נעילת משרדים, מנעולי מקלדת וסגירת דלתות.

אם אתה יודע את מספר החלק של סרגל הבהלה המותקן

 

כיצד להחליף אותו ואת החלקים המדויקים, תוכל להתקין את המכשיר. עלות החלפת שקע מוט אנכי לאחר ההתקנה על ידי מנעולן מורשה יכולה לנוע בין 800 ל -4,100 דולר בהתאם לחלקים הנדרשים, תוך התחשבות בחומרה שבחוץ הדלת.