כמה זמן מראש כדאי לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל?

כמה זמן מראש כדאי לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל?

  • Post author:
  • Post category:כללי

מועד הטיסה כבר מתקרב, ואין לכם ביטוח נסיעות לחו"ל? חשוב מאוד שלא תזכרו מאוחר מידיי לסגור ביטוח נסיעות לקראת החופשה הקרובה. מאוד יכול להיות כי מכל הסידורים השונים, שכחתם לסגור ביטוח נסיעות. אך החשיבות של ביטוח הנסיעות לחופשה הקרובה היא גבוהה מאוד. לפעמים יהיה מוטב להיזכר מאוחר מאשר לטוס לחו"ל מבלי שיהיה לכם ביטוח נסיעות בתוקף. אז כמה זמן מראש כדאי לסגור ביטוח נסיעות לחו"ל לקראת הנסיעה הקרובה? יש לנו את התשובה עבורכם.

לא סוגרים ביטוח נסיעות על רגל אחת

ביטוח נסיעות לחו"ל צריך לסגור כאשר כל הפרטים של החופשה הקרובה ידועים. ברגע שאתם תדעו את הפרטים של החופשה תוכלו לסגור ביטוח נסיעות שיהיה רלוונטי. במקרה שבו פרטי החופשה לא יהיו ידועים, יהיה לכם קשה מאוד לבצע את ההתאמות הדרושות לקראת החופשה שלכם. תזכרו כי כל חופשה מצריכה ביטוח נסיעות שמתאים עבורה, כזה שיאפשר לכם לטייל בראש שקט. כל זאת לפני שאתם בודקים פספורטכארד מחירי ביטוח או כל נושא אחר.

רוכשים ביטוח נסיעות לפני שיוצאים מהארץ

יש כאלה שיוצאים מנקודת הנחה כי תהיה להם האפשרות לסגור ביטוח נסיעות לאחר הטיסה. אך רוב חברות הביטוח אינן מסכימות לבטח נוסעים אחרי שהם יצאו מגבולות הארץ. כלומר אתם צריכים לסגור ביטוח נסיעות דרך חברת פספורט קארד או כל חברה אחרת מראש. ברגע שעליתם על המטוס יהיה לכם קשה מאוד עד כמעט בלתי אפשרי להחזיר את הגלגל לאחור. זה לא משנה מאיזה סיבה שכחתם לסגור את הביטוח לפני שטסתם ליעד כזה או אחר.

תפנו את עצמכם לארגן את הטיול

בזמן שהצורך לסגור את הביטוח נמצא לכם בראש יהיה לכם קשה מאוד לדאוג לדברים אחרים. אנו מציעים לכם לסגור את הביטוח כמה שבועות לפני הטיול עצמו. ברגע שאתם סוגרים ביטוח נסיעות לחו"ל, תוכלו להתחיל לארגן את החופשה עצמה. אם לא תארגנו את הביטוח, תתקשו מאוד להתקדם אל עבר השלבים הבאים. בכל זאת מדובר על דרישה שהיא יחסית בסיסית עבור החופשה הקרובה שלכם. אף אחד לא יכול לצאת לחו"ל מבלי שיש לו ביטוח בתוקף.

ביטוחים לא צריך לסגור בדקה ה-90

בשונה מדברים אחרים שתוכלו לסגור ברגע האחרון, ביטוחים מוטב לשריין מראש. ברגע שאתם סוגרים את הביטוח תדעו כי אתם מכוסים ומוגנים מכל תרחיש. אל תשכחו כי ביטוח נסיעות לחו"ל אמור להגן עליכם גם במקרה שבו הטיול יתבטל או ידחה. כך שככל שתסגרו את הביטוח מוקדם יותר, כך תוכלו להיות רגועים. הרי מרגע שבו אתם מוציאים את הכסף מהכיס שלכם תרצו לדעת כי אתם מכוסים. גם אם לא תפעילו את הביטוח בזמן החופשה עצמה, עדיין תדעו כי עשיתם את מה שנדרש מכם.