איך מנקים בונג

איך מנקים בונג

ניתן לנקות באנגים באמצעות חומץ, מים חמים וסבון כלים. באנגים ניתנים בדרך כלל למדיח כלים, אך אין להשתמש באקונומיקה ובקטרים לניקוי. הקפידו לנקות את הבאנג וחלקיו לפני השימוש והקפידו לנשוף בכל המשטחים כדי להסיר כל הצטברות של אדי מים או שאריות, במיוחד בזמן עישון.

ניקוי באנג עם סבון כלים צריך להיעשות רק עם כלים עדינים במיוחד. אם יש לו שריטות בולטות, אתה יכול לנקות את הבאנג עם תמיסה של מים וחומץ מעורבבים יחד. אתה יכול גם להשרות את הבאנג שלך בתערובת של חומץ ומים כדי להסיר שאריות. נעבור על אופן הניקוי המדויק של באנג ועוד בזה כיצד לנקות באנג. קל מאוד לתחזק באנגים נקיים וזו אפשרות מצוינת בתקציב נמוך. כל מה שאתה צריך זה כמה אספקה בסיסית;


לנער את התמיסה בבאנג כדי לנקות אותה במהירות ולשטוף הכל במים חמים. שלב זה לא תמיד הכרחי, תלוי עד כמה הבאנג מתלכלך, אבל זה יגדיל את היעילות של ניקוי כוס תערובת האלכוהול והמלח בתוך הבאנג. מסירים את תערובת האלכוהול והמלח ושוטפים את כל חלקי הבאנג, גדולים כקטנים, במים חמים מאוד.

לאחר שהסרתם את רוב השרף מהבאנג

הרגל והקערה, שטפו במים חמים ומלאו את הבאנג במים חמים ונערו בעדינות כדי להסיר שאריות שרף. לניקוי נוסף, השאר את הבאנג עם חומץ בתחתית לכמה דקות לאחר הניעור. שפכו את מי הבאנג הישנים לכיור כדי להתחיל בניקוי.

לפני שתתחיל לנקות את הבאנג שלך

נקז את המים הישנים מהבאנג לכיור או לניקוז. גם אם המים בבאנג נראים נקיים, עדיף לשפוך אותם לביוב ולהתחיל מחדש. כדי להפיק את המרב מהקנאביס שלך, עליך להחליף את המים לבאנג לאחר כל מפגש ולנקות את הבאנג פעם או פעמיים בשבוע, תלוי בתדירות השימוש בו.

אם תגיעו למצב בו הבאנג שלכם צריך ניקוי יסודי עקב הצטברות יתר של שרף

תצטרכו לתת לו להיספג בתמיסת הניקוי כדי להחזיר אותו לחלוטין למצבו החדש. הפתרון הקל ביותר הוא לשפוך מעט חומץ לתוך הבאנג, לנער אותו כדי לחדור לכל הפינות ואז לתת לו לשבת כמה דקות. כדי למנוע כתמי מים קשים, הוסף מעט חומץ לקערת הבאנג שלך ונער במשך כמה דקות. השתמש במיץ לימון

האמצעי הטוב ביותר למניעת היווצרות גושים וחיידקים מיותרים

הוא לנקות את כל צינורות הזכוכית והבאנגים לאחר כל שימוש. שטיפת הבאנג או הצינור שלך כל כמה פעמים במים חמים היא דרך מצוינת לשמור על כלי הזכוכית שלך נקיים מבלי שתצטרך לנקות אותם ביסודיות.

ניתן לנקות את באנג הזכוכית בשטיפה מהירה

השרייה נמרצת או ניקוי עמוק עם איזופרופיל אלכוהול. דרך הרבה יותר קלה היא לנקות את הבאנג עם סבון כלים ומים חמים – זו עבודה די דביקה – לבשו כפפות חד פעמיות ואל תנקזו מים מלוכלכים מהבאנג לביוב.

שטפו היטב את באנג המריחואנה כדי להסיר כל כתמים ופסולת שמונעים צמיחת עובש. לנער אותו במשך 60 שניות ולאחר מכן לשטוף באנג פלסטיק נקי לייבוש.

בשלב זה של התהליך, הניקוי עשוי להספיק כדי להסיר כתמי מים וכל הצטברות שרף מהבאנג על ידי שטיפתם מעל פני הבאנג.

ניעור הבאנג והמוט והקערה בתוך שקיות האחסון

היא הדרך הטובה ביותר להסיר משקעי זפת קשים. כאשר האלכוהול והמלח התייצבו, נער את הבאנג במרץ כדי להסיר כמות טובה של שרף. אתה יכול להוסיף מלח וחומץ ולנער את הבאנג כדי לשבור כל שרף עיקש בתוך הבאנג. כחלופה למלח, אפשר להשתמש באורז כדי לנקות היטב את הבאנג.

כפי שצוין קודם לכן

אלכוהול ומלח אינם מומלצים לניקוי הבאנג שלך, אך מכיוון שהם אינם מכילים את אותה כמות של VOCs ומלח ים גס, הם אינם מזיקים או שוחקים לבאנג או לצנרת שלך. בעוד שאתה יכול לקנות תערובות מהחנות שמבטיחות לנקות את הבאנג שלך במהירות וביעילות, אתה יכול גם להשתמש בשילוב של אלכוהול איזופרופיל ומלח כדי לנקות את הבאנג שלך היטב.

מי הבאנג דביקים ושרף

אז לשפוך אותם לביוב היא לא האפשרות הטובה ביותר. גם אם הוא נקי, המים ייראו ירוק חום בשל השרף המחובר לזכוכית. בנוסף, אם אינכם מחליפים בקביעות את המים בבאנג או בבורר שלכם, תוכלו להפוך את החתיכה למערת טל אם לא תשטפו את החתיכה ותנקו אותה ביסודיות.

לאחר שאנשים מתחברים ומנקים באנגים

הם משתמשים לעתים קרובות בכימיקלים קשים (כמו מנקה פחמימות) שעלולים להשאיר שאריות שעלולות לגרום לאדים מסוכנים כאשר הם מעשנים בפעם הבאה. אתה יכול לרכוש פתרון מיוחד לניקוי באנג, אבל איזופרופיל אלכוהול ומלח הם האפשרויות הטובות (והזולות).

עם חופן מלח גס, שופכים את השקית ומוסיפים אלכוהול דנטורטי (99% אלכוהול איזופרופיל) עד שהקערה והרגל שקועים לגמרי, ומשרים את כל החלקים הרופפים למשך 10 דקות בשקית מרוכסת מלאה באיזופרופיל אלכוהול וכמה כפות מלח.

 

עבור עוד פרטים נוספים בנושא של grunge off ואיך מנקים בונג עליך לבדוק כאן: popa-rg.co.il