איך להדביק קרמיקה?

איך להדביק קרמיקה?

  • Post author:
  • Post category:כללי

כעת, לאחר שראית מה נדרש כדי לבחור ולהשתמש בדבקים הקרמיים הטובים ביותר, הגיע הזמן לענות על השאלות הנותרות בנוגע לבחירת הדבקים שיש לך. אם אתה רוצה להדביק פיסות קרמיקה יחד תצטרך לדעת כיצד להדביק קרמיקה שבורה יחד, ואם אינך יודע, אני כאן כדי לחלוק כמה מהדבקים הקרמיים הטובים ביותר. אז בפעם הבאה שאתה מחפש את הדבק הטוב ביותר לתיקון חומרי קרמיקה שבורים, יש לך שפע של אפשרויות ומידע לקבלת ההחלטה הטובה ביותר עבורך.

ישנם דבקים רבים לתיקון קרמיקה

אך שני הנפוצים ביותר הם דבקי על – עם חלקיקי גומי ייחודיים שנועדו להגביר את ההדבקה ואת חוזק הפגיעה, הדבקים הללו אידיאליים לתיקון קרמיקה. דבקי ציאנואקרילט אינם פועלים על כל חפצי הקרמיקה, אך ניתן להשתמש בהם להדבקה על גומי, מתכת, עץ, פלסטיק וחומרים אחרים.

אם אתה מחפש את הדבק האידיאלי לתיקון אריחי הקרמיקה הפגומים או השבורים שלך

דבק-על חזק במיוחד זה בדיוק מה שאתה צריך. אם אתה רק מחפש פתרון באיכות גבוהה כדי להחזיק את החומרים שלך יחד, הדבק הזה שימושי כאשר אתה צריך לתקן משהו שנשבר. אחד המותגים הפופולריים ביותר בכל הנוגע לדבקים קרמיים הוא דבק האפוקסי. זהו סוג של דבק המשלב שרף ומקשה כדי לבצע את העבודה.

כוחו ורבגוניותו של דבק אפוקסי הופך אותו לאחת הדרכים היעילות ביותר להרכיב מחדש דברים קרמיים

עם חוזק מתיחה ניכר של 2,500 פאונד לאינץ '(2,500 psi), דבקי האפוקסי הטובים ביותר לתיקוני עץ נקשרים למשטחים כגון עץ, בטון, זכוכית, קרמיקה וחרסינה. דבק -על לא מתאים רק לקרמיקה, אלא גם אומר שהוא יציב מספיק לתיקונים קבועים.

בחר את הדבק הנכון אם אתה רוצה ללמוד כיצד להדביק צלחות קרמיקה שבורות

כלי מטבח, כלים ואפוקסי. הקפד לבחור דבק שקוף במקום אפוקסי לקרמיקה השבורה שלך. דבק דק וצלול שאינו נתפס כתיקון ומתייבש במהירות הוא האפשרות הטובה ביותר לקרמיקה.

דבק PVA מתאים היטב להדבקת משטחים נקבוביים

כגון קצוות קרמיקה שבורים לקרמיקה לא מזוגגת. קדרות Lakeside אינה משתמשת בדבקי על לתיקון או שיקום קרמיקה מכיוון שהם אינם חזקים מספיק או עמידים מספיק. דרך נוספת לתקן את רוב סוגי הקרמיקה, כולל חרסינה, היא שימוש בדבק או אפוקסי.

במידה ונרצה להדביק משטח על סדק גדול, לא משנה כמה אבדות, שברים או קטנטנים, ניתן להשתמש במילוי אפוקסי או לקנות ערכת תיקון קרמיקה.

הקסם בשימוש בפינצטה

כדי להחזיק את הרסיסים יחד ולהדביק אפוקסי או דבק על הקצוות בעזרת מקל. הדבק הטוב ביותר לתיקון אסלות חרסינה הוא אפוקסי, שהוא עמיד יותר במים, אך ייתכן שתצטרך סרט דביק כדי להדביק חלקים יחד עם דבק. בעת תיקון אסלות חרסינה, עליך להיזהר במידה ותשתמש בדבק פוליאוריטן, (המורכב משני חלקים של אפוקסי).

שלבים :
1. מרחו את האפוקסי או הדבק העל שלך על שולי הרסיסים והחזק אותם יחד עד שהם בטוחים.
2. מרחו דבק בצד אחד של כל פיסה שבורה בעזרת מקל או קיסם וחברו את החלקים יחד.
למידע מורחב בנושא של איך להדביק קרמיקה? וסוגי דבקים הכי מתאימים להדביק קרמיקה יש לגשת לאתר crystaldesign.co.il

למדריכים נוספים בתחום אתם מוזמנים לבוא להתרשם במאגר המדריכים שלנו ב : Crystal Design

על מנת לתקן קרמיקה 

במידה ומדובר על צלחת, כוס, ספל או קערה, אתה צריך דבק בטוח וטוב לתיקון הקרמיקה. דבק קרמיקה טוב, אפוקסי במקביל עם מהדק או סרט לשמירה על היצירה במקומה במהלך הייבוש, הוא שילוב מנצח. בעזרת דבק קרמי באיכות גבוהה ניתן לשחזר שברים עד כדי כך שלא ניתן לראות את הנזק.

אם ברצונך להדביק חימר או קרמיקה יחד

אנו ממליצים להשתמש בנייר דבק על מנת לשמש כמעטפת המחזיקה בטרום השימוש בדבק האפוקסי. הדבק השקוף PC הוא אופציה טובה למי שרוצה ליצור קשר קבוע בין משטחי קרמיקה. בסופו של דבר כשמדובר על מזון בטיחות ובריאות הם בראש סדר העדיפויות של כל כלי הקרמיקה. הדבק הזה מספק פתרון טוב להבטיח שהקרמיקה לא רק נקייה, אלא גם עמידה לשימוש.

כדי להפיק את המרב מזמנך, ריכזנו את השלבים החשובים ביותר לתיקון השימוש בדבקים אפוקסי על קרמיקה וחרסינה. 
למידע מורחב בנושא של איך להדביק קרמיקה? ורגע לפני שאתם מדביקים קרמיקה ניתן לגשת לאתר deko-israel.co.il

דבקים למגוון חומרים

קרמיקה נקבובית ולא נקבובית, מתכת, עץ, חרסינה, עור ועוד. אם תיקון חפצים שבורים בעזרת דבק אפוקסי, הסיכויים לדבק מוגזם בטוחים. האפוקסי המפורט לעיל הוא דבק יבש וצלול של פראטלי, שנדבק ללבן יבש על רוב המשטחים, וזו אופציה מצוינת לכוסות ולצלחות לבנות הזקוקות לתיקון.

לעתים קרובות יש אי הבנה לגבי ההבדל בין דבק על לאפוקסי וכיצד משתמשים בהם, אך שניהם דבקים בעלי שימושים שונים וספציפיים.

למדריכים נוספים בתחום אתם מוזמנים לבוא להתרשם במאגר המדריכים שלנו ב : Deko Israel 

למידע מורחב בנושא של איך להדביק קרמיקה ? עליך לבקר באתר deko-israel.com