איור ספרי ילדים

איור ספרי ילדים

  • Post author:
  • Post category:כללי

זהו הראשון בסדרת מאמרים המסייעים לך ליצור גרסת ספר אלקטרוני לספר ילדים מאויר. בפנים תמצאו אוסף של 39 ספרים מאת אריק קרל, אחד המאיירים הטובים בעולם. ילדים ייהנו מהספרים האלה מכיוון שהם מזהים את חתימתו על הכריכה. אלה סיפורים מהשורה הראשונה עם איורים נהדרים, המתאימים לילדים בכל הגילאים.

לקחת את ילדך לספרייה ולתת להם לבחור ספר בעצמם יכול להיות הרפתקה מהנה

אם יש לך ילדים גדולים יותר, הם יכולים לחלוק ספרים עם ילדים צעירים יותר ואתה יכול לקרוא יחד. תלוי איזה ספר ילדים אתה כותב, ייתכן שתרצה להיות בטוח שאתה לא משאיר שום בעיות בסיפור בלתי פתורות. תן לפעוט שלך לבחור ספר לפני שהוא שואל מה הוא מתכוון ולהיות מוכן לקרוא את הספרים האהובים עליו שוב ושוב.

ספרי ילדים על בעלי חיים, בעלי חיים ובעלי חיים בכלל, כמו גם בעלי חיים מכל הסוגים, יכולים להיות מעניינים ומרגשים לילדים.

עבור לספרייה

בקר בילדים של חבר או פשוט קרא ספר ילדים כדי להרגיש את השפה בה נעשה שימוש. אחד ההיבטים החשובים ביותר בשימוש בשפות בספרים הוא מציאת ספרים שנראים כמו ילדים ומדברים על ילדים. דפדף בחנות הספרים המקומית או בספרייה שלך כדי לראות איזה גודל וצורה הכי מתאימים לספר התמונות של ילדך. חפש מעצב ספרים או מאייר עם ניסיון בפיתוח סוג הספר שאתה מתכנן.

Simcock and DeLoache (2008), למשל, הראו לאחרונה ילד בונה רעשן מפיסת נייר, כף עץ ומיתר מיתרים.

אכן

מקובל בתמונות ילדים להציג חיות זעירות כתמונות, ותוספות אלה מסייעות להחיות את הסיפור. ספרי ילדים מכילים מספר בעלי חיים קטנים, כגון ציפורים, פרפרים, חרקים, ציפורים ובעלי חיים אחרים, אשר ממוקמים אסטרטגית ברחבי הספר. הטקסט של ספר התמונות עוסק במשמעות של כל תמונה ולכן תוכן הטקסט הזה מאויר על ידי התמונה.

ספרי תמונות לילדים מכילים לעתים קרובות רק מספר קטן של תמונות

כגון ציפורים, פרפרים, חרקים, ציפורים ובעלי חיים אחרים. איורי ספרי ילדים יכולים להיות פשוטים או מורכבים כמו מהדורה בת שני עמודים, אך עליכם להיות מסוגלים לשמור על מידה מסוימת של עקביות באיורים שלכם לאורך ספר ארוך ולהבטיח שכל איור יוסיף משהו לסיפור, ולא רק חזרה על הטקסט. בזמן שאתה עובד עם מאייר כדי ליצור את האיור שלך, אתה גם צריך את היכולת לתכנן כיצד לחלק את הסיפור שלך לדפים וכיצד להמחיש בצורה הטובה ביותר 2 עמודים של עטיפות. ודא שהטקסט שלך מתאים לרווח שבין האיורים, ללא קשר לגודל הגופן שתבחר.

אם אתה מדבר עם המו"ל או הסוכן שלך

הם יגידו שספר ילדים ארוך מדי הוא אחד הדברים העיקריים שמובילים אותם לדחות את הספר שלך. שלא לדבר על כך שספרים קצרים יותר זולים להמחשה, כך שיש לכם סיכוי טוב יותר. איורים יקרים, אבל אם המו"לים והסוכנים שלך אוהבים את ספר הילדים שלך, הם יאהבו אותו.

כמו בספרים מז'אנרים אחרים

תיאור הספר חשוב מאוד להצלחתו של ספר ילדים. סליחה, זה בדיוק המקרה, אך הרבה יותר מאיירים שיצאו לאור בספרי ילדים מאשר בספרים אחרים. מאייר ספרי ילדים מרוויח הרבה יותר כסף מאשר מחברים אחרים באותו ז'אנר, למשל בסיפורת.

ספרים, הסיפור מתחיל לפעמים בעמוד 2, כמו במקרים מסוימים בפרטי זכויות היוצרים, אך במקרים אחרים הוא מתחיל בעמוד 1. תמיד התייחסתי לדף הראשון של הספר, לפעמים דף שני, למשל במאמר זה.

בתעשיית ספרי הילדים אני מתקשה להעריך ולכבד את המאיירים באותה מידה כמו סופרים

בהתחשב בחשיבות של סיפור סיפורים חזותי בספרי ילדים, זה מרגיש לא נכון שלא לתת למאיירים את הקרדיט המגיע להם. ראיתי ספרי ילדים בהוצאת עצמי שנבחרו עם גופן שגוי, וזה ברור מאליו.

סיפורי עם

ישנים וחדשים, הם דוגמה טובה לאגדות מכיוון שהם נועדו לקריאה בקול ואינם דורשים הבנת איורים. יש מאיירים שמעדיפים לאייר ספרים קלילים מאוד – דבורים, כמו ספרי ילדים ורומנים גרפיים, שכן ישנן מספר דרכים בהן עיצוב תמונת ילד יכול למכור סיפור ולעזור לזרימת הסיפור על הדף.

אנו גם מראים לך אילו כלים שונים יכולים להועיל בעת כתיבת ספר ילדים וכיצד למצוא מאייר שיוכל להחיות את המילים

כדי לקבל את עיצוב הכריכה הטוב ביותר שתוכל לקבל, עקוב אחר המדריך שלנו כיצד ליצור כריכת ספר יוצאת מן הכלל וליצור מדגם ספר על מאמצי השיווק של הספר שלך. קבל עותק בחינם של הספר שלנו – זייף את המדריך לשיווק ופעל לפי המדריך לעיצוב כריכות הספרים המצטיינים שלך.